Servicii
Traducem cifrele pe intelesul tau
si iti oferim mereu o imagine clara, corecta si in timp real a propriei afaceri
Ca antreprenor, indiferent de dimensiunea afacerii tale, esti preocupat in permanenta de toate aspectele ce privesc stabilitatea,
dezvoltarea si siguranta afacerii pe care o conduci.
Sa iei decizii, sa urmaresti rapoarte si rezultate, sa te ocupi de finante, contracte si facturare, sa ai o legatura stransa
cu personalul...toate acestea sunt, uneori, mult prea solicitante. Vreau oferta personalizata
Alatura-te celor peste 100 de antreprenori
care ne-au ales sa construim afaceri sustenabile si durabile impreuna
Servicii Complete
  • Intocmirea evidentei contabile curente
  • balante de verificare
  • registre si jurnale contabile
  • bilanturi semestriale si anuale
  • intocmirea declaratiilor catre ANAF
  • rambursari de tva
  • analize de profitabilitate pe centre de cost
  • bugete de venituri si cheltuieli
  • certificate constatatoare ONRC
  • certificate fiscale ANAF
Salarizare
  • Intocmirea contractelor de munca
  • Intocmirea dosarelor de personal
  • Intocmirea si transmiterea Registrului electronic de evidenta a salariatilor (REVISAL)
  • Relatia cu ITM (Inspectoratul Teritorial de Munca)
  • Intocmirea statelor de plata, calcularea salariilor
  • Intocmirea adeverintelor pentru salariati
  • Depunerea dosarelor de recuperare a sumelor de la FNUASS privind concediile si indemnizatiile sociale de sanatate.
Consultanta
  • consultanta pentru start-up
  • instruire personal in domeniul contabil
  • elaborare manual proceduri contabile
  • asistenta pe perioada desfasurarii controalelor ANAF si ITM
De 16 ani suntem alaturi de clientii nostri
atunci cand se bucura de succes, dar si atunci cand traverseaza perioade mai dificile si au cea mai mare nevoie sa gasim impreuna solutii.
Ne bazam parteneriatele pe incredere reciproca, seriozitate si fidelitate.
Indiferent de domeniul tau de activitate, suntem intotdeauna aici ca sa punem in ordine documentele contabile ale afacerii tale.
Portofoliul vast de clienti din domenii cat mai diverse
comert
servicii
constructii
productie
agricultura
turism
Fiecare afacere este unica.
Afla chiar acum ce putem face pentru afacerea ta.
Vreau oferta personalizata
Cum putem incepe sa lucram impreuna?
1
Cerere de oferta. Completezi formularul raspunzand la cateva intrebari despre afacerea ta si vei primi o oferta personalizata, potrivita nevoilor tale.
2
Discutam. Te vom contacta pentru a discuta in detaliu oferta si vedem in ce masura poate acomoda cerintele companiei tale.
3
Semnam. Dupa ce agream colaborarea in detaliu, semnam un contract si demaram procedurile necesare.
4
Trimiti documente. Ne transmiti toate documentele contabile pana pe data de 5 a lunii urmatoare prin e-mail, prin curier, le poti aduce personal sau utilizezi aplicatia Nexus.
5
Primesti rapoarte. Pana in data de 20 procesam si inregistram documentele, apoi iti comunicam ce taxe trebuie platite. In plus, iti vom transmite un raport al principalilor indicatori financiari, pentru a sti in timp real cum te pozitionezi.
Alatura-te chiar acum celor peste 100 de antreprenori
care au incredere in serviciile Best Cont pentru contabilitate fara stres.
Contacteaza-ne
Ultimele articole pe blog
Fii la curent cu noutatile din domeniul financiar-contabil
Planul autorităților este de a implementa treptat fișierul SAF-T: 16
Ordonanta de urgenta 8 /2021 publicata un monitorul oficial din