si iti oferim mereu o imagine clara, corecta si in timp
real a propriei afaceri
Ca antreprenor, indiferent de dimensiunea afacerii tale, esti preocupat in permanenta de toate aspectele ce privesc stabilitatea,
dezvoltarea si siguranta afacerii pe care o conduci.
Sa iei decizii, sa urmaresti rapoarte si rezultate, sa te ocupi de finante, contracte si facturare, sa ai o legatura stransa
cu personalul...toate acestea sunt, uneori, mult prea solicitante.
Vreau oferta personalizata
Alatura-te celor peste 100 de antreprenori
care ne-au ales sa construim afaceri sustenabile si durabile impreuna
Servicii Complete
Intocmirea evidentei contabile curente
balante de verificare
registre si jurnale contabile
bilanturi semestriale si anuale
intocmirea declaratiilor catre ANAF
rambursari de tva
analize de profitabilitate pe centre de cost
bugete de venituri si cheltuieli
certificate constatatoare ONRC
certificate fiscale ANAF
Salarizare
Intocmirea contractelor de munca
Intocmirea dosarelor de personal
Intocmirea si transmiterea Registrului electronic de evidenta a salariatilor (REVISAL)
Relatia cu ITM (Inspectoratul Teritorial de Munca)
Intocmirea statelor de plata, calcularea salariilor
Intocmirea adeverintelor pentru salariati
Depunerea dosarelor de recuperare a sumelor de la FNUASS privind concediile si
indemnizatiile sociale de sanatate.
Consultanta
consultanta pentru start-up
instruire personal in domeniul contabil
elaborare manual proceduri contabile
asistenta pe perioada desfasurarii controalelor ANAF si ITM
atunci cand se bucura de succes, dar si atunci cand traverseaza perioade mai dificile si au cea mai
mare nevoie sa gasim impreuna solutii.
Ne bazam parteneriatele pe incredere reciproca, seriozitate si fidelitate.
Indiferent de domeniul tau de activitate, suntem intotdeauna aici ca sa punem in ordine documentele contabile ale afacerii tale.
Portofoliul vast de clienti din domenii cat mai diverse
comert
servicii
constructii
productie
agricultura
turism
Fiecare afacere este unica.
Afla chiar acum ce putem face pentru afacerea ta.
Cerere de oferta. Completezi formularul raspunzand la cateva intrebari despre afacerea ta si vei
primi o oferta personalizata, potrivita nevoilor tale.
2
Discutam. Te vom contacta pentru a discuta in detaliu oferta si vedem in ce masura poate acomoda
cerintele companiei tale.
3
Semnam. Dupa ce agream colaborarea in detaliu, semnam un contract si demaram procedurile necesare.
4
Trimiti documente. Ne transmiti toate documentele contabile pana pe data de 5 a lunii urmatoare prin
e-mail, prin curier, le poti aduce personal sau utilizezi aplicatia Nexus.
5
Primesti rapoarte. Pana in data de 20 procesam si inregistram documentele, apoi iti comunicam ce
taxe trebuie platite. In plus, iti vom transmite un raport al principalilor indicatori financiari,
pentru a sti in timp real cum te pozitionezi.
Alatura-te chiar acum celor peste 100 de antreprenori
care au incredere in serviciile Best Cont pentru contabilitate fara stres.